Tonny Loorbach
5 juni 2018 
Mijn 'geheim'

Ik ben al 7,5 jaar ondernemer maar in de afgelopen 18 maanden is mijn business exponentieel snel gegroeid. Niet alleen in omzet, teamleden en kantoorruimte maar zelfs ook in het aantal bedrijven onder mijn hoede.

Van 2010 t/m 2016 runde ik één bedrijf (IMU BV), in 2017 kwamen daar twee nieuwe bedrijven bij (Huddle BV en Switch Online Marketing BV) en begin dit jaar startte ik mijn nieuwste participatie SalesPassie BV.

Dan ben je geneigd te denken; Ben je met 4 bedrijven dan niet ook 4x zo druk?

Het antwoord is: nee…

Ik ben zelfs minder druk en meer productief geworden…

Voor IMU heb ik namelijk zolang als dat ik me kan heugen gemiddeld 80 uur per week gewerkt. Dat kan natuurlijk niet x4 want zoveel uren zitten er niet in een week (en het zou niet goed voor de gezondheid zijn).

Daarom ben ik genoodzaakt om anders te gaan werken. Ik kan namelijk alleen maar in 4 bedrijven participeren zijn als ik in ieder bedrijf enkel en alleen maar datgene doe wat ik zelf zou moeten doen. Dat ik precies datgene inbreng waar mijn allergrootste toegevoegde waarde ligt. Dat ik 100% bij mijn kernkwaliteit blijf.

Wat is dat in mijn geval?

Mijn grootste kracht ligt bij het verkrijgen van warme leads en klanten voor ieder bedrijf. Warme leads en zeker omzet is als benzine voor ieder bedrijf. Zolang dat er volop is, is een succesvol bedrijf niet ver weg. Is dat er niet? Dan maakt het voor de rest weinig uit wat je allemaal aan het doen bent…

Daarom pas ik op ieder van de 4 bedrijven exact dezelfde ‘blauwdruk’ toe waarbij het mijn doel is om:

1. Gevonden te worden door de meest warme leads, wanneer zij bewust zoeken (SEO)
2. Deze ‘zoeker‘ zo snel en effectief mogelijk om te zetten naar een ‘boeker‘ (conversie)

Zo hebben wij slechts 4 maanden geleden SalesPassie BV opgestart waarmee we leadopvolging en sales op no cure no pay basis doen voor ondernemers. Mijn eerste doel is dan om gevonden te worden door de mensen die al bewust naar ons op zoek zijn, zo staan we nu al op plek 1 op ons belangrijkste zoekwoord:

En ook op ons secundaire zoekwoord zijn we inmiddels de top 3 binnen gestormd. Alleen deze 2 zoekwoorden zorgen er al voor dat wij op dagelijkse basis – gratis en volledig automatisch – warme leads binnenkrijgen (die SalesPassie toevallig zelf ook goed kan opvolgen)

Ook voor Switch, een bedrijf waar wij Facebook marketing verzorgen voor ondernemers, heb ik dit toegepast. Of leuker gezegd; ‘de switch om gezet‘ 😀

Al vrij snel claimden wij de #1 positie op ons belangrijkste zoekwoord. Ook hier komen sindsdien dagelijks warme leads binnen:

Dan is er nog Huddle, een bedrijf waar wij software ontwikkelen om je eigen community / ledenomgeving te maken. Ook hier hebben we weer dezelfde ‘truc’ uitgehaald en ook hier hebben wij een constante aanloop wat gloeiend hete leads

Je ziet hier echt de kracht van SEO. Voordat ik me op allerlei ingewikkeldere en duurdere marketingmethoden richt, focus ik eerste op de onmisbare basis. Dat je simpelweg gevonden wordt door de mensen die bewust naar jouw dienst op zoek zijn.

Vervolgens richt ik de websites zo in dat ze conversie-technisch optimaal in elkaar steken. Ik maak gebruik van een principe wat ik ‘WebPsychologie‘ noem. Dat is een combinatie van effectief webdesign, gedragspsychologie en neuromarketing.

Omdat ik mij hier al meer dan 7 jaar mee bezig houd weet ik precies hoe ik een website zo in moet richten dat zoveel mogelijk zoekers (uit Google) snel en automatisch omgezet worden in een boekers (leads en klanten).

Op deze manier lever ik voor iedere participatie als het ware een online marketing machine af. Een machine die bedoeld is om mij (en het bedrijf) van een stuk automatisering, consistentie, rust en daardoor meer vrijheid te voorzien.

Dit is echt de magie van de tijd waarin wij nu leven want 25 jaar geleden, voor de komst van het internet, zou ik dit niet zo hebben kunnen doen.

Wil je nu precies weten hoe ik dit doe?

Aanstaande donderdag geef ik vanaf 14:00 uur een LIVE webinar waarin ik deze online marketing blauwdruk stap voor stap zal laten zien. Je ontdekt o.a.:

  • SEO Trends 2018: Hoe scoor je topposities en domineer je met je website in Google? (+ in de mobiele resultaten)
  • De #1 reden waardoor je slecht scoort in Google (en zeer waarschijnlijk ook niet AVG proof bent…)
  • Hoe sommige van onze ‘cursisten’ 200.000+ gratis bezoekers per maand naar hun website krijgen!
  • Hoe jij zonder SEO kennis, en zonder zelf ook maar 1 letter te schrijven toch kunt domineren in Google…
  • Conversie Trends 2018: Zo haal je vele malen meer leads, klanten en omzet uit je (bestaande) bezoekers
  • ConversieKillers en de fouten die jij waarschijnlijk NU maakt die je elke dag klanten kosten (auw!)
  • Een kijkje in de keuken bij ons online marketingproces waarmee wij 1 miljoen+ omzet per jaar behalen
  • Waarom wij van Facebook ‘afgestapt’ zijn en waarom we dat gedaan hebben
  • Hoe je van je website een machine maakt die iedere dag – geautomatiseerd – (warme) leads en klanten oplevert

Klik hier om je gratis aan te melden

Ik hoop dat je er donderdag bij bent, ik ga je namelijk letterlijk in een uurtje iets geven waar je – net als ik – jarenlang, iedere dag plezier aan gaat beleven.

P.S. Wil je nog meer inspiratie tanken en ook leren hoe ik van 0,- naar 100.000,- wederkerende inkomsten per maand ben gegaan? Aanstaande donderdag geef ik ’s ochtends (om 10:00 uur) ook nog een ander webinar voor Huddle BV. Dit zal gaan over de kracht van memberships. Klik hier voor meer informatie >>>

Over de schrijver
Tonny Loorbach

Bio