arrow_drop_up arrow_drop_down
6 april 2020 

IMU Baby geboren!

Vol trots kunnen wij melden dat wij hedenochtend, 6 april, om 8:13 uur ons 'geesteskindje’ aan de wereld geopenbaard hebben.

'ruikt nog nieuw!'

Het was een flinke bevalling maar het mag er zijn. Hij is lekker schattig dik en 958 gram, schoon aan de haak. Inpakken. Meenemen. Kapotknijpen. Opvreten. Hoewel het blauwer dan blauwe voorkomen een jongetje doet vermoeden draagt het inwendige een genderneutraal karakter. Al lange tijd wilden wij ons intellectueel erfgoed ‘doneren’ aan een onbeschreven blad maar ondanks menig voorspel wisten we de climax steeds weer uit te stellen. “Alle goede dingen komen langzaam…” Droegen wij dan aan als verklaring. “Dan maken jullie maar zin!” - Zo sprak ons IMU Team als subtiele verleiding. Nou, die 'zin' maakten we... meervoud zelfs. Duizenden zinnen en penvruchten ontsproten uit onze diepste creatieve sappen, tot de uitzaaiing uit onze tenen kwam. De 6-weken durende verwekking ontblootte een ware liefdesdans tussen marketinggeesten, per pagina dikwijls omslaand in de nodige mindf*cks. Het productieproces ging gepaard met het nodige zweet, al dan niet bloed en tranen en niet in de laatste plaats toch ook een zekere mate van opwinding. Naar gelang de omvang groeide, steigerde het enthousiasme. Grootte is wat dat betreft toch echt een factor van betekenis wanneer je de diepte in wilt. Ons kroost is voortgevloeid uit de gezonde IMU genen. Het mag zich derhalve, in bovengemiddelde mate bestand tegen de tand des tijds beschouwen en is voorbestemd om ondernemers naar een zonnigere morgen te leiden. We willen je zoveel vertellen over dit boek maar we hebben er eigenlijk geen woorden meer voor. Onze woorden zijn op. Ze staan allemaal in het boek… Kom hier op visite in onze kraam >>> Ondanks de zware bevalling maken wij het goed. Als we namelijk iets maken, dan maken we het goed… ;) We hopen dat het jou ook zal bevallen. Ontdek hier de eerste woordjes >>> Veel leesplezier gewenst! P.S Dit blog is misschien een beetje 'op het randje', waarvoor onze excuses, maar op het randje is natuurlijk wel vaak het lekkerst... ;)
Over de schrijver
Tonny Loorbach (1987) is een Nederlandse serie-ondernemer, bestselling auteur en investeerder. Tonny specialiseert zich o.a. in online gedragspsychologie en neuromarketing. Hij leert ondernemers de kunst van online verleiding en helpt hen om hun bedrijven gezond op te schalen.